Srpen 2008

Šestkrát ano pro pohyb

23. srpna 2008 v 12:50 | slimmy
  • Pohyb zvyšuje metabolismus.
  • Pohyb podporuje spalování tuků.
  • Pohyb stimuluje štítnou žlázu a tím celý metabolismus.
  • Pohyb podporuje zdraví.
  • Pohyb zlepšuje citlivost tkání na inzulín, který přesouvá glukózu do buněk, kde se spaluje na energii a nepřeměňuje se na tuky.
  • Pohyb zvyšuje nárůst svalové hmoty, která spaluje více kalorií.
Obrázek “http://www.spanker.cz/beh_sptit.gif” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Protančete se ke štíhlé linii

23. srpna 2008 v 12:44 | slimmy |  Cvičení

Tanec je nejlepší dieta

Pokud patříte mezi ženy, které si štíhlou linii udrží pouze za cenu neustálého odříkání, tvrdé dřiny v posilovnách a fitness centrech, pak vyzkoušejte novou metodu, která vám zaručí stoprocentní úspěch.
Ptáte se, proč zrovna tanec? Protože je nejen velmi účinný, ale také zábavný - určitě dobře znáte pocit přinucení ke cvičení a nudu, která celé cvičení provází. A nuda je u tance jednoznačně zažehnána!

Co při tanci probíhá v těle?

Při tanci, ať již zvolíte jakýkoliv druh, se budete cítit skvěle psychicky i fyzicky. Při tanci posilujete a procvičujete celé tělo a shazujete mnohem účelněji než při běžném cvičení na zpevnění postavy.
Navíc, víte, co vás čeká již po pár týdnech tance? Můžete se těšit nejen na viditelné výsledky, co se týče vaší linie, ale také výrazný pokles stresových hormonů, což vám zaručí celkové zlepšení nálady. Další velké pozitivum je, že vaše tělo bude mnohem pružnější, procvičenější a silnější, což je velká výhoda především pro ženy, které mají zdravotní problémy např. s bolestmi páteře…

Trendy tance - co je v módě

Jednoznačně nelze říci, jaký druh tance je nyní nejvíce v módě. Také nelze odhadnout, na jaký tanec by ta či oná žena měla chodit. Důležité je především to, abyste si zvolila takový druh tance, který je vám z nějakého důvodu nejbližší, nejvíce se vám líbí a myslíte si, že byste v něm mohla být dobrá.

Vsaďte na břišní tance

Pokud se stále rozhodujete mezi tím, jaký druh tance zvolit, pak vsaďte na břišní tance! V dnešní době není vůbec problém přihlásit se na pár tanečních lekcí dopředu - břišní tanec vás bude zaručeně bavit, postará se o zpevnění a zkrásnění vaší postavy a v neposlední řadě vám dodá větší sebevědomí.

Thinspo 12

23. srpna 2008 v 12:37 | slimmy |  Thinspo

10 důvodů proč pravidelně běhat

10. srpna 2008 v 19:55 | slimmy |  Cvičení
  1. Běh je zdravý - je to nejúčinnější kardiovaskulární trénink. Už během několika málo měsíců lze značně zlepšit svoji tělesnou kondici.
  2. Běh je nejjednodušším pohybem. Pravidelným tréninkem člověk může zlepšit svůj styl a běhat efektivněji. Mimoto to běh je velice nenáročnou činností i po stránce materiálního zabezpečení - potřebujete k jeho provozování pouze rozumné boty.
  3. Běhat můžete kdykoliv a kdekoliv. Není potřeba pronájem specializovaných ploch a sportovišť.
  4. Běh je jednoduchou metodou pro navození psychické rovnováhy, tj. pro odbourávání stresu. Už pravidelným 30-ti minutovým během lze udělat maximum pro boj proti přepracovanosti a stresu.
  5. Běh je ideální metodou pro kontrolu a odbourání hmotnosti. Existují sice náročnější aktivity, ale běh je přirozeným pohybem člověka, takže při minimálním úsilí lze dosáhnout maximálního efektu.
  6. Běh posiluje člověka nejen fyzicky a psychicky, ale také po stránce vlastního sebevědomí a dobrého pocitu z vlastního těla.
  7. Běh je přirozenou aktivitou, která unavuje. Je lepší než-li kterýkoliv prášek na spaní či proti bolesti.
  8. Běh přispívá k větší vášnivosti. Pravidelné běhání posiluje sexuální apetit a schopnost milovat se.
  9. Běhat lze v jakémkoliv věku. Nikdy nejste natolik staří, abyste nemohli začít pravidelně běhat.
  10. Běhaní je nejlepším a nejjednodušším druhem sportu, pokud chcete zůstat dlouho mladí a plní síly. Kdo pravidelně běhá, tomu může být čtyřicet ještě dalších dvacet let.

Thinspo 11

8. srpna 2008 v 3:03 | slimmy |  Thinspo

10 nejlepších typů k dosažení super postavy

4. srpna 2008 v 21:42 | slimmy |  Tipy a triky
zdrojíkJen samotná zdravá výživa nestačí, abyste svoje tělo držela ve formě. Sport a pravidelné cvičení jsou naprosto nezbytné, abyste vaši postavu dostala do formy.
Proto ale nemusíte být hned členkou nějakého fitnesscentra. S trochou nasazení můžete docílit velkých úspěchů - i bez osobního trenéra. Vezměte si k srdci následující tipy a vydejte se tak krok za krokem vstříc vysněné postavě.

Choďte a budete se cítit skvěle

4. srpna 2008 v 15:35 | slimmy |  Cvičení
Choďte a budete se cítit skvěle!
Známe to snad každý - pracovní dobu prosedíme, v lepším případě stojíme na nohách, ale pohyb nemáme vůbec žádný. Přijdete domů a jste ráda, že si konečně odpočinete…

Cviky proti celulitidě

3. srpna 2008 v 8:49 | slimmy |  Cvičení
Jedním ze způsobu, jak účinně bojovat s celulitidou, je cvičení. Následující jednoduché cviky posílí a vytvarují rizikové partie a především uvolní lymfatický systém.
Doporučujeme cvičit 3 až 5 sérií po 30 až 50 opakováních. Je vhodné cvičit 3 až 4 krát v týdnu.

1.Posilování vnitřní strany stehen s míčkem

V sedu na zemi, tělo opřené o natažené paže, nohy pokrčené s chodidly na zemi. Mezi kolena vložíme nafouknutý míček. S výdechem zatlačíme obě kolena současně k sobě proti odporu míčku a povolíme.