Červenec 2008

Účinné cviky pro dokonalé nohy

31. července 2008 v 13:38 | slimmy |  Cvičení

Výpady nohou - pro krásné nohy a dokonalé boky

Rozkročte se na šířku boků, ruce jsou v bok. Dívejte se přímo před sebe, jednou nohou vykročte dopředu na vzdálenost dlouhého kroku od zadní nohy. Kolena pokrčte tak, aby se to umístěné vpředu dostalo přímo nad stejnostranné chodidlo.
Pohyb by měl směřovat spíše dolů než dopředu; pro maximální posílení hýžďových svalů přeneste váhu na patu přední nohy. Vraťte se do výchozí polohy, opakujte 20 krát.

Cvik na dokonalé nohy a ruce

Rozkročte se na šíři boků. Uchopte činky a ruce mírně pokrčte tak, aby činky byly ve výši boků. Levou nohou vykročte vpřed, pravé koleno se téměř dotýká podlahy. Z této pozice se pomalu zvedejte, dokud se levá noha nepropne. Prostřídejte nohy. Cvičte tři minuty.

Dřepy - pro krásné nohy a pevný zadek

Rozkročte se na šířku boků, kolena jsou mírně pokrčená. Záda držte rovná, ruce si položte na boky. Pokrčte kolena do úhlu asi 90°, což vám umožní mírně se předklonit, až se tělo dostane do pravého úhlu vůči stehnům. Chodidla udržujte v klidu. Vraťte se do výchozí polohy a opakujte 20 krát.

Cvičení a fitness - další rada pro krásné nohy a pevný zadek

Lehněte si na záda. Ruce nechte ležet podél těla a nohy pokrčte v kolenou. Pravou nohu přeložte přes levé koleno a současně zvedněte zadek zhruba dvacet centimetrů nad zem. Vydržte chvíli a pak jej pomalu položte na zem. Cvičte tři minuty.

Hubnutí ve spánku , jak na to ?

31. července 2008 v 13:35 | slimmy |  Jak konečně zhubnout
K využívání energie z tukových zásob, tedy odbourávání tuku, dochází při aktivaci stresových hormonů v našem těle. Děje se tak při formě jakéhokoli stresu, při fyzické námaze, pocitu hladu, nebo nízké hladině cukru v krvi.
Jediným odlišným vyplavováním tukových zásob do krve a následné přeměnění na energii, tvoří spánek. Děje se tak přibližně po hodině spánku, kdy podvěsek mozkový uvolňuje do krve růstový hormon.
Ten způsobí možnost přeměny tuků na energii, díky uvolnění z buněk. S rostoucím věkem, se bohužel tato schopnost postupně vytrácí.
Rada na závěr: Dopřejte si dostatek spánku, prospěje to nejen vašemu zdraví, ale také vaší postavě.

Thinspo 10

31. července 2008 v 13:26 | slimmy |  Thinspo


Avatary 2

30. července 2008 v 10:37 | slimmy |  Ostatní
6342810.gifANOREXIA
Everything burns Goodbye I Am Gone

Avt47.gif image by Before__and__afterAvt59.gif image by Before__and__afterAvt75.jpg image by Before__and__after
Avt107.jpg image by Before__and__afterAvt138.png image by Before__and__afterAvt137.gif image by Before__and__afterAvt127.jpg image by Before__and__after
thinspo.sblog.cz

Thinspo 9

9. července 2008 v 10:05 | slimmy |  Thinspo


Jejda , to je moc !!!

4. července 2008 v 19:15 | slimmy |  Thinspo

tady sem to našla → click

Zdravě se stravovat znamená ...

3. července 2008 v 18:34 | slimmy |  Jak konečně zhubnout
  • Jíst v každém jídle rozmanité potraviny
  • Mít tři hlavní jídla denně a dvě svačiny
  • Jíst potraviny pro energii , vitaminy a živiny a také pro radost
  • Denně jíst ovoce a zeleninu
  • Jíst každé čtyři hodiny , abyste nikdy nepociťovala hlad
  • Naslouchat signálům svého těla o hladu , než se dáte do jídla .
  • Nenechat se posednout tím , co jíte
  • Být v jídle poctivá
  • Smířit se s nutností vynechat některé potraviny , snažíte-li se zhubout
  • Pít nejméně 1,5 litru vody denně
  • Omezit nápoje s vysokým obsahem cukru

Cvičte třikrát týdně ..

3. července 2008 v 18:28 | slimmy |  Cvičení
Cvičte třikrát týdně a budete :
  • se cítit zpevněná a v dobrém tělesném stavu
  • mít více energie
  • mít lepší a zdravější pokožku
  • mít větší vytrvalost a životní sílu
  • štíhlejší
  • mít hezky viditelné svalstvo
  • v lepší náladě
  • lepší v posteli
  • celkově zdravější
  • méně často nachlazená
  • lépe spát
  • lépe jíst
  • mít více odvahy a sebedůvěry
  • mít více sebeúcty
  • fantasticky vypadat
Je to z tý mojí knížky :-D

Krásně thin !

3. července 2008 v 18:21 | slimmy |  Thinspo
Já už chci být taky ... !!!