Cviky na posílení nohou

12. června 2008 v 21:02 | slimmy |  Cvičení
Počet opakování cviků je indidviduální, obecně ale platí, že cvičíme 3 až 5 sérií po 20 až 40-ti opakováních.

1. Výpady do stran s odporem posilovací gumy

Posilovací gumu navlékneme na chodidla. Záda jsou rovná, podsazená pánev, hlava vytažena temenem vzhůru a ruce zapřené o boky. Provedeme výpad do jedné strany tak, aby guma byla napnutá. Špičky směřují ven, stehna jsou vodorovně s podložkou. Kolena nesmí překrývat špičky. Záda jsou stále rovná. S výdechem se vrátíme do původní pozice a opakujeme na druhou stranu.

2. Dřepy s oporou o míč

Ve stoje opřeme záda o míč ve výši beder. Nohy jsou mírně rozkročené a pánev podsazená. Hlava je vytažena temenem vzhůru, ramena rozložena do stran. S nádechem jdeme do dřepu, aby kolena byla v pravém úhlu a nepřesahovala přes špičky nohou. S výdechem se vrátíme do výchozí pozice.

3. Dřepy

Nohy jsou mírně rozkročené. Ruce natažené před tělem nebo v bok. S nádechem jdeme do dřepu, pánev přitom tlačíme dozadu, pohyb zastavíme ve chvíli, kdy jsou stehna vodorovně s podložkou a s výdechem se vracíme zpět do výchozí pozice. Záda jsou po celou dobu cviku rovná a pánev podsazená.

4.Výpady vpřed

Levou nohou vykročíme vpřed, provedeme podřep, tak aby koleno nepřesahovalo přes špičku a vrátíme nohu zpět, totéž opakujeme i na pravou. Pánev je po celou dobu cviku podsazena, záda jsou rovná. Pro ztížení cviku je možné vzít si zátěž do rukou.
bud-fit.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chococat♥ Chococat♥ | Web | 13. června 2008 v 15:37 | Reagovat

skusíím

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama